אם עוד לא חתמתם על העצומה נגד פרויקט שבילי האופניים בצורתה הנוכחית, בבקשה עשו זאת עכשיו דרך אתר העצומה. אם תרצו לייצור קשר עם עמותת 'תושבי צפון ירושלים בעד בטיחות ואיכות חיים' מצאו אותם בדף הפייסבוק שלהם. אם תרצו לייצור קשר עם בעלי הבלוג, אנא כיתבו עליהם פה: frenchhillbalagan@gmail.com.

For the english site click here.

יום שישי, 18 במרץ 2011

עוד חששות מקרב רוכבי האופניים

רוכב האופניים ה.מ. אומר שהוא מוצא את שבילי האופניים ברחוב ההגנה שבגבעה הצרפתית כמסוכנים ביותר. זה במיוחד נכון בנוגע לקטע שליד מרכז הקניות, שם הנתיב הופך לתעלה צרה המוגדרת על ידי מעקי בטון גבוהים. הוא מסביר שישנה סבירות גבוהה מאד שדוושות האופניים ייתקעו על מעקים אלו, דבר אשר יכול  בקלות להעיף רוכב מהאופניים. התמונות הבאות ניתנו כדי להמחיש את הבעיה (ראו למטה).




הוא גם מסביר שהמקום לתימרון קטן מאד בנתיבי האופניים מסוג התעלות במקרים שבהם רוכב האופניים ימצא לנגדו מכשול כגון פסולת, רוכב אופניים המגיע מהכיוון הנגדי,  או חלקו הקדמי או האחורי של רכב חנוי. זהו דבר מסוכן ביותר בהתחשבות במהירות ובתנופה של אופניים ממוצעים. במקרים כאלו הרוכב יחווה התרסקות בתוך נתיב האופניים, או עלול ליפול אל תוך הרחוב או על המדרכה ובכך לסכן את עצמו וכלי רכב או הולכי רגל בנסיונו לעקוף את המכשול.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה