אם עוד לא חתמתם על העצומה נגד פרויקט שבילי האופניים בצורתה הנוכחית, בבקשה עשו זאת עכשיו דרך אתר העצומה. אם תרצו לייצור קשר עם עמותת 'תושבי צפון ירושלים בעד בטיחות ואיכות חיים' מצאו אותם בדף הפייסבוק שלהם. אם תרצו לייצור קשר עם בעלי הבלוג, אנא כיתבו עליהם פה: frenchhillbalagan@gmail.com.

For the english site click here.

יום חמישי, 14 באפריל 2011

'נתיבים צרים ייגרמו לנהיגה בטוחה יותר' – תאונה עם פגיעות מתונות עקב שבילי האופניים

היום בסביבות רבע לחמש אחה''צ קרתה תאונה בין שתי מכוניות ברחוב אצ''ל שבגבעה הצרפתית. באחת מהמכוניות היו שתי נשים מבוגרות מהשכונה ומתוכן אחת נפגעה באורח מתון. לאחר דיבור עם הנהגים ואיבחון זירת ההתרחשות, מתברר שהתאונה נגרמה בעיקר עקב שבילי האופניים הסלולים לשני צידי הרחוב, אשר הופכים אותה לצרה באופן מסוכן ביותר. למכוניות לא היה המקום ההכרחי לתמרון על מנת להימנע מההתנגשות. אחת מהמכוניות אפילו עלתה על המעקה של אחד משבילי האופניים.

כל זה בא יום אחרי שתושבי השכונה הציגו בסיור בשטח את בדיוק אותן הבעיות שגרמו לתאונה, ובדיוק ברחוב שבה קרתה התאונה, לנציגי העיר המנהלים את פרויקט שבילי האופניים. נציגי העיר ניפנפו את דאגות התושבים ואמרו שרחובות צרים דווקא הופכים את הנהיגה לבטוחה יותר (אפשר לקרוא סיכום של הפגישה פה). כמה עוד מתושבי האיזור צריכים להיפגע עד שיהיה שינוי? כבר היום בתאונה זאת נפגעה אחת הנהגות!

שני גלגלים מפוצצים וצד פגוע

צרות הרחוב גרמה לנהג לעלות על מעקה שביל האופניים בתאונה. לא היה מקום להימנע מהתנגשות!

מיקום שני המכוניות בסוף התאונה

צד קידמי שמאלי הרוס וגלגל מפוצץ

כרית האוויר מעידה על חומרת התאונה

"אנו דורשים פעולה מיידית, לפני שתיגרם תאונה קשה אשר תיהיה על אחריות העירייה עצמה, ובמיוחד מהנדס העיר (תאונות קלות כבר אירעו בעקבות השינויים)!!!" ראו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה