אם עוד לא חתמתם על העצומה נגד פרויקט שבילי האופניים בצורתה הנוכחית, בבקשה עשו זאת עכשיו דרך אתר העצומה. אם תרצו לייצור קשר עם עמותת 'תושבי צפון ירושלים בעד בטיחות ואיכות חיים' מצאו אותם בדף הפייסבוק שלהם. אם תרצו לייצור קשר עם בעלי הבלוג, אנא כיתבו עליהם פה: frenchhillbalagan@gmail.com.

For the english site click here.

יום חמישי, 14 באפריל 2011

עזרו לתקן את סקר דעת הקהל לגבי שבילי האופניים של המתנ''ס

קוראים מוזמנים לבקר באתר מתנס הגבעה הצרפתית, גבעת המבתר, צמרת הבירה ורמת אשכול, כדי להצביע בסקר דעת הקהל לגבי פרויקט שבילי האופניים באיזור. הסקר נמצא בחלקו השמאלי התחתון של הדף.

זה במיוחד חשוב עקב העובדה שזמן קצר לפני הפגישה בין נציגי העירייה ותושבי הגבעה הצרפתית אתמול, הסקר הלך, כמעט בן–לילה, מרוב שהיה ביקורתי ביותר לגבי הפרויקט, לתמיכה גורפת וחשודה ביותר. זה במיוחד חשוד, עקב כך שבפגישה מנהל הפרויקט מהעירייה, קובי ברטוב, הצהיר בגאווה על הדעת החיובית שהציג הסקר (שצריכים לזכור שעד רק לאחרונה הייתה מאד ביקורתית). אחד מהתושבים בפגישה חזר ואמר שהסקר הוא לגמרי אנונימי, אשר מאפשר לאנשים להצביע כמה פעמים שהם רוצים, בתנאי שהם יודעים איך לעקוף את המנגנון לחסימת הצבעות כפולות החלש ביותר (אפשר לקרוא סיכום של הפגישה פה).

עקב מאורעות אלו, אנשים מעודדים להצביע לפי מצפונם הטוב כדי לאזן את הנתונים המפוקפקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה